ولادت امام حسین (ع)

ولادت امام حسین (ع)

بسمه تعالی

چندی قبل یکی از دوستان به نام آقا بهرام درخواست نموده بودند که تصاویری از مسابقه دو میدانی که مصادف بود با ولادت امام حسین (ع) رو در وبسایت قرار بدیم.
از جزئیات این مراسم باید بگم که هر ساله روز قبل از ولادت امام حسین (ع)مسابقه دو میدانی بین جوانان روستا برگزار شده و بعد از اتمام مسابقه ، مردم روستا همراه خانواده شهدا به زیارت مرقد شهدا و اهل قبور رفته و  مراسم قبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا با احترام هر چه تمام تر برگزار میشود.شب ولادت نیز مراسم مولودی خوانی و جشن عظیمی به مناسبت شب ولادت امام حسین(ع)برگزار شده و بعد از پذیرایی میهمانان مراسم به پایان میرسد.
 در مورد مسابقه دو میدانی نیز باید بگم که این مسابقه بین جوانان روستاهای اطراف نظیر شوریاب،دستجرد و جوانان روستای زروند برگزار شده و مسیر مسابقه  از ورودی جاده گرماب به سمت روستا (قبل از گاوداری عمو ذبیح الله) شرو شده و با گذر از پشت فضای سبز و کنار مدرسه به مزار شهدا به ختم میشود.
در مسابقه امسال برادر محمد شوریابی نفراول و نفرات بعدی نیز ابولفضل زروندی و به همین ترتیب تا نفر دهم مقام آوردند که به آنها هدایی از طرف شورا و دهیاری روستا تقدیم شد.
برای مشاهده تصاویر بیشتر به ادامه مطلب رجوع کنید..

 




:: برچسب‌ها: زروند , روستای زروند , زروندی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : هادی زروندی
تاریخ : سه شنبه 12 آبان 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
احمد زروندی در تاریخ : 1394/8/14/zarvandi - - گفته است :

سلام هادی اقا خیلی منون از اینکه همه مناسبتها رو به تصویر میکشی

پاسخ مدیر وبسایت:

سلام بر شما دوست عزیزم

امیدوارم هر کجا هستی دلت شاد و سرزنده باشی.

خوشحالم افرادی مثل شما با نظرات زیباشون، منو در امر مدیرت بهتر این وبسایت که متعلق به همه افراد روستا میباشد ، در این روزهای دور و دشوار، تشویق و ترغیب میکنید.

تلاش من این است که بتوانم در هر زمینه ای  اخبار روستا را برای تمامی علاقه مندان به اشتراک بگذارم و خوشحال میشوم با نظرات سازنده خودتون منو در این امر یاری کنید.

از شما بسیار سپاسگذارم و  ممنون که مثل همیشه باعث دلگرمی بنده حقیر هستید.

در پناه مهربانترین

 



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: